Previous

Klanttevredenheidsonderzoek

Wat doe je goed en wat kan er beter? Via een klanttevredenheidsonderzoek geven de experts, je klanten, antwoord. Door een lijst met de juiste vragen aan je bestaande klanten voor te leggen, kom je er achter wat deze belangrijk vinden, hoe je je product of dienst verbetert en waar je kansen voor extra verkoop liggen. Voor Helder bv mag ik al een aantal jaar het online klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. De klanten ontvangen via de mail een uitnodiging voor het onderzoek. Mochten ze na twee weken nog niet (alle) vragen hebben beantwoord dan ontvangen ze automatisch een herinnering. Uiteraard ontvangt de opdrachtgever na afronding van het klanttevredenheidsonderzoek een uitgebreide rapportage van de resultaten. 

Jaar:

2021

Ik bied de mogelijkheid
om (digitale) ideeën tot leven te brengen
Op dit moment wordt INTERWEAVE communication gevormd door Joost Bloom. De specialiteiten van INTERWEAVE liggen dan ook in het verlengde van de specialiteiten van Joost: 'grafische vormgeving op een gerichte communicatie-achtergrond'. Door de multi-diversiteit van Joost is INTERWEAVE voor veel organisaties een one-stop-shopper geworden. Marketing-communicatie, grafische vormgeving en website-design zijn in één hand. Naast communicatie-voordelen levert dit natuurlijk ook economische voordelen op! Joost is een goede gesprekspartner en kan zelf de puntjes op de i zetten. Kortere lijnen zijn niet mogelijk!.

© INTERWEAVE. Alle rechten voorbehouden